Projektový týden v Thallheimu

V uplynulém týdnu jsme účastnili projektového týdne v německém Thallheimu. Přispěli jsme k testování a rozvoji turistické aplikace (obdoba kešek nebo labek), pracovali v týmech, zpracovávali projekty, osvojili základy němčiny, procvičili angličtinu, hodně sportovali, hodně se bavili a strávili spoustu času v lese. Byl to vskutku výjimečný týden. Děkujeme novým kamarádům z Thallheimu za luxusní […]

Den učitelů

Den učitelů Den učitelů v České republice slavíme 28. března, což je datum spojené s narozením Jana Amose Komenského – významného českého pedagoga a filozofa, který je považován za „otce moderní pedagogiky“. Komenský se ve své pedagogické činnosti zaměřoval na výchovu a vzdělání jako nástroj pro lepší a spravedlivější společnost. Tento den se tedy stal […]

Vánoce ve 4. B

Poslední školní den před Vánocemi jsme si zpříjemnili tradiční vánoční besídkou, která přinesla do školy kouzelnou sváteční atmosféru. Žáci si s radostí rozdali drobné dárečky, sdíleli radostné úsměvy a překvapení. Nechybělo ani ochutnávání lahodného domácího cukroví, které vonělo po celé třídě. Každý kousek byl jedinečný a připomněl nám, že Vánoce jsou nejen o dárcích, ale […]

4. B – Vánoce v angličtině

V hodinách anglického jazyka se žáci pustili do tvorby plakátů na téma Vánoce. Během této kreativní aktivity se nejen seznámili s vánočními slovy ale i tradicemi. Tato aktivita zábavnou formou prohloubila jejich jazykové znalosti, ale zároveň posílila týmového ducha a představivost. Děti si projekt užily a s radostí se podělily o své výtvory se spolužáky.

Dějepisná olympiáda

Minulý týden proběhlo tradiční školní kolo olympiády z dějepisu, a tentokrát byla velice dobrá účast. Z devátého ročníků jsme měli sedm soutěžících, a podle počtu bodů by VŠICHNI mohli postoupit do okresního kola. Vítězkou se stala Kristýna Paříková z 9.B, následovaná Annou Kortusovou a Klárou Olšanovou, taktéž z 9.B. Obě měly stejný počet bodů, rozhodly […]

Plán akcí s ekologickou tematikou na školní rok 2024-2025

1. Soutěže – pravidelná účast v projektu RECYKLOHRANÍ. – sběr elektrospotřebičů – po celý školní rok- kampaň  od 15. září do 20. října 2023.. – sběr prázdných náplní do tiskáren a kopírek – sběr mobilů 2. Pravidelné Besedy Besedy se zástupci Drosera Bublava Ježci v naší přírodě IV. ročník DDM ČSOP – děti chrání život V. […]

Zápis 2025/2026

                  Zápis do 1. ročníku           se koná v budově 1. stupně ve Smetanově ulici 738 (přístavba), Chodov        ve středu dne 23. dubna 2025 – od 13:00 hod. do 17:00 hod. Ve dnech 14. 4.  až  16. 4. 2025 od 8:00 – 11:00  a od 13:00 – 14:30 hodin proběhne tzv. předzápis. Zákonný […]

Kontakty – zápis do 1. ročníku

Vážení rodiče, pokud si nejste jisti vstupem Vašeho dítka do školy, ať už váháte nebo se jen chcete ujistit, že děláte to či ono správně, tak nás neváhejte kontaktovat: Mgr. Jana Merunková tel. č. : 352 352 194  – výchovná poradkyně, osoba pověřená jednáním s PPP a SPC Mgr. Radmila Žejdlová tel. č. : 352 […]

Školička pro budoucí prvňáčky

Vstup do školy přináší pro dítě mnoho změn, kterým se musí přizpůsobit. Na naší škole probíhá program “Školička pro budoucí prvňáčky,” jehož cílem je ulehčení nástupu do 1. ročníku, seznámení se s novým prostředím, třídní učitelkou a kolektivem dětí. Program je rozdělen do dvou částí: 1. Část je zaměřena na budování vztahů mezi učiteli a žáky […]

Školní nezralost

Projevy školní nezralosti Mezi hlavní projevy nezralosti dítěte patří: nesamostatnost, neobratnost, přecitlivělost a impulzivnost (plačtivost, vzdorovitost), nesoustředěnost (přílišná hravost), neklid až agresivita, nebo naopak apatie (děti nereagující, utlumené), izolovanost (dítě vůbec nenavazuje kontakt s dětmi ani s dospělými nebo navozuje kontakt s velkými problémy), nápadné odchylky v tělesném a zdravotním stavu či oslabení smylových a […]

Školní připravenost

Optimální oproti nedostačující Optimální: Dítě rozumí mluvené řeči – pokynům a různým sdělením, vyjadřuje se srozumitelně ve větách a jednoduchých souvětích, komunikuje s dospělými, dokáže spontánně popisovat různé události, poznatky, nápady, klade otázky, umí vyprávět o rodičích, sourozencích, má přiměřeně širokou slovní zásobu. Nedostačující: Dítě chápe sdělení učitele nebo spolužáků odlišně, než bylo myšleno, vyjadřuje […]