Plán distančního vzdělávání 23.11. – 27.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu: Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)

Tělesná výchova online – cviky na spodní část těla (16 minut)

2. cvičení v týdnu: Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

3. Drill and skill Olympijští vítězové – povinně splnit třikrát do 29.11.

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 16.11. – 20.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

Nejlepší cviky pro zpevnění břicha (6 minut)

2. Zařaď do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli můžeš trénovat některé disciplíny Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

“ target=“_blank“ rel=“noreferrer noopener“>HIIT kardio – nejlepší spalovačka (25 minut)

Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

2. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli pokračuj v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 2.11. – 13.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube) nebo PC dostatek místa na cvičení

V každém týdnu si minimálně 2 x zacvič podle instruktážního videa. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek).

Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

Nejlepší cviky pro zpevnění břicha (6 minut)

2. Zařaď do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli můžeš trénovat některé disciplíny Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY