Plán distančního vzdělávání 22.2. – 26.2. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Protažení (25 minut)
  2. Posilování celého těla (19 minut)

2.cvičení v týdnu:

  1. Protažení (11 minut)
  2. Posilování ruce a záda (16 minut) (místo činek použij 2 malé lahve s vodou)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Za okny se konečně ukazuje slunce, jdi na vzduch ať máš lepší náladu.

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 15.2. – 19.2. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Protažení (11 minut)
  2. Posilování ruce a záda (16 minut) (místo činek použij 2 malé lahve s vodou)

2.cvičení v týdnu:

  1. Tělesná výchova online 26 (16 minut)
  2. Posilování břišních svalů (10 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Sníh není nejen na horách, vyzkoušej s rodiči například běžecké lyžování, nebo bobování s kamarády (pozor na bezpečný dojezd a pohyb po svahu).

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 8.2. – 12.2. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Tělesná výchova online 26 (16 minut)
  2. Posilování břišních svalů (10 minut)

2.cvičení v týdnu:

  1. Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)
  2. Tělesná výchova online 24 (13 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Sníh není nejen na horách, vyzkoušej s rodiči například běžecké lyžování, nebo bobování s kamarády (pozor na bezpečný dojezd a pohyb po svahu).

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 1.2. – 5.2. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)
  2. Tělesná výchova online 24 (13 minut)

2.cvičení v týdnu:

  1. Tělesná výchova online 20 (6 minut)
  2. Energická zumba v rytmu reggaetonu (18 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Sníh není nejen na horách, vyzkoušej s rodiči například běžecké lyžování, nebo bobování s kamarády (pozor na bezpečný dojezd a pohyb po svahu).

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 25.1. – 28.1. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Tělesná výchova online 20 (6 minut)
  2. Energická zumba v rytmu reggaetonu (18 minut)

2. cvičení v týdnu:

  1. Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Sníh není nejen na horách, vyzkoušej s rodiči například běžecké lyžování, nebo bobování s kamarády (pozor na bezpečný dojezd a pohyb po svahu).

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 18.1. – 22.1. 2021

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
  1. Tělesná výchova online 12 – cvičení na doma (16 minut)
  2. Protažení (15 minut)

2. cvičení v týdnu:

  1. Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)
  2. Komplexní cvičení bez výskoků (25 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Nově napadl sníh, i při stavbě sněhuláka se zdravě zapotíš 🙂

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 11.1. – 18.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu:
    1. Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)
    2. Komplexní cvičení bez výskoků (25 minut)

2. cvičení v týdnu:

  1. Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“ Nově napadl sníh, i při stavbě sněhuláka se zdravě zapotíš 🙂

4. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 23.11. – 27.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

  1. cvičení v týdnu: Tělesná výchova online – základní gymnastické protažení (15 minut)

Tělesná výchova online – cviky na spodní část těla (16 minut)

2. cvičení v týdnu: Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

3. Drill and skill Olympijští vítězové – povinně splnit třikrát do 29.11.

3. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli můžeš pokračovat v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 16.11. – 20.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube), PC nebo mobilního telefonu dostatek místa na cvičení

V tomto týdnu si zacvič podle instruktážních videí. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek). Zkuste držet tempo cvičitelky, pokud je pro vás cvičení obtížné, zastavujte video častěji, nebo prodlužte přestávky.

HIIT kardio – nejlepší spalovačka (25 minut)

Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

2. Stále zařazuj do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli pokračuj v tréninku vhodných disciplín Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY

______________________________________________________________________________________________________

Plán distančního vzdělávání 2.11. – 13.11. 2020

1. Připrav si v blízkosti TV (s funkcí Youtube) nebo PC dostatek místa na cvičení

V každém týdnu si minimálně 2 x zacvič podle instruktážního videa. Časový odstup mezi cvičením by měl být alespoň 2 dny (pondělí a čtvrtek, nebo úterý a pátek).

Cvičení pro začátečníky – Full Body (30 minut)

Nejlepší cviky pro zpevnění břicha (6 minut)

2. Zařaď do svého volného času pravidelné procházky po okolí. Délku procházky zvol úměrně tvým možnostem. Pro udržení svého zdraví, by jsi měla chodit alespoň hodinu denně. Pobyt na čerstvém vzduchu posiluje imunitu. Pamatuj: „Žádné počasí není špatné pro pobyt venku, ale existuje špatně oblečený člověk!“

3. Ve volné chvíli můžeš trénovat některé disciplíny Sazka olympijského víceboje. Některé disciplíny máš již splněné, jiné nás teprve čekají.

Sazka olympijský víceboj – DISCIPLÍNY