učivo 22. – 26. 2.
celý týden budeme procvičovat písemné násobení dvojciferným činitelem
učebnice
47/8 do M – Š, ofotit a poslat do Teams (2 příklady vedle sebe, začít psát asi 3 cm od levého okraje, podtrhávat podle pravítka)
—————————————————————————————————————–
učivo 15. – 19. 2.
písemné násobení dvojciferným činitelem
Početníček
16/1 (druhá polovina příkladů) – až po pondělní online hodině
17/1 (druhá polovina příkladů) – až po pondělní online hodině
video s postupem:
——————————————————————————————————————–
učivo 8. – 12. 2.
opakovat písemné sčítání a odčítání do 1 000 000
učebnice – 47/11 bez zkoušky – napsat do M-Š a poslat do Teamsů
35/5 do M-Š
Početníček
nejprve se podívat na video, jak se násobí dvojciferným činitelem
16/1 (jen prvních 5 příkladů)
17/1 (jen prvních 5 příkladů)
vypočítat na 1 řádek tak, jak se učí v Matýskova matematika
————————————————————————————————————-
učivo 1. – 5. 2.
stále procvičovat písemné dělení, písemné sčítání a odčítání
učebnice
15/7 do M-Š zapsat pod sebe a sečíst (odhad nedělat) – ofotit a poslat do Teamsů
do M-Š si zapsat tyto příklady na písemné dělení:
74 528 : 6 =
39 476 : 8 =
– vypočítat i se zkouškami, ofotit a poslat do Teamsů
Za splnění cvičení v M-Š dostanou děti známku do Bakalářů.
Početníček
25/1 dodělat cvičení
25/2
27/1 (zkouška sčítáním)
———————————————————————————————————
učivo 25. – 28. 1.
pamětné sčítání a odčítání do 1 000 000
Početníček
24/2, 3
26/1, 2
učebnice
14/12 – slovní úloha (napsat do cvičného sešitu) – budeme kontrolovat na online hodině 28. 1.
14/21 (3 příklady na pís. dělení)
——————————————————————————————————————
učivo 18. – 22. 1.
učebnice
5/12 ústně + naučit se řády, jak jdou za sebou
8/2 ústně
napsat do M-Š: 8/3 4 příklady, 9/15 2 příklady se zkouškou (poslat do Teamsů)
Početníček
22/3
23/1, 2, 3, 4
—————————————————————————————————————
učivo 11. – 15. 1.
stále procvičovat písemné dělení se zkouškou
Početníček 21/1
učebnice
52/8 do M-Š 4 příklady i se zkouškou, ofotit a poslat do Teamsů
procvičovat zaokrouhlování na desítky, stovky a tisíce
Početníček 9/3, 4
učebnice
40/2 do M-Š (čísla napsat do dvou sloupců a zaokrouhlit na tisíce, podtrhnout řád stovek, který určuje, zda zaokrouhlíme nahoru nebo dolů)
Kdo potřebuje, může využít prezentaci na Teams – soubory – zaokrouhlování
———————————————————————————————————–
učivo 4. – 8. 1.
opakovat písemné dělení jednociferným dělitelem
Početníček
20/1, 2
21/2, 3
učebnice
52/7 (napsat slovní úlohu do cvičného sešitu – budeme kontrolovat na online hodině 7. 1.)
41/5 (4 příklady do M-Š)
———————————————————————————————————
učivo 23. – 27. 11.
Písemné odčítání
učebnice
42/2 do M-Š (jen vypočítat, odhady ústně), ofotit a poslat do Teams
Početníček
11/2
12/3
13/1
——————————————————————————————————–
učivo 16. – 20. 11.
Pamětné sčítání a odčítání do 10 000
učebnice 37/13 sčítat a odčítat postupně, nejprve tisíce, pak stovky
(napsat do M-Š a ofocené poslat do Teams)
písemné sčítání
učebnice
41/2 (do M-Š ofotit a poslat do Teams)
Početníček
11/1 + zkouška záměnou sčítanců (ne odčítáním)
12/2
———————————————————————————————————
učivo 9. – 13. 11.
Pokračovat v pamětném sčítání a odčítání do 10 000 a stále procvičovat násobilku
učebnice
36/6 (napsat do M-Š)- ofotit a poslat do Teams
Početníček
10/2, 3
12/1
51/1
—————————————————————————————————
učivo 2. 11. – 6. 11.
učebnice
32/15, 18 ústně
32/17 (2. – 5. sloupeček) do M-Š, vyfotit a poslat do Teams
33/3 do M-Š a také vyfotit a poslat do Teams
Početníček
8/2, 3, 4
9/1
——————————————————————————————————–
učivo 19. 10. – 23. 10.
učebnice
28/52 (napsat do M-Š)
15/98 (napsat do cvičného sešitu) – zápis, příklad(y), odpověď – budeme kontrolovat při online hodině
13/78 (napsat do M-Š)
30/5 – číselný obor do 10 000 (umět poznat jednotky, desítky, stovky, tisíce)
30/6, 7, 8 – ústně
Početníček
8/1
Informaci o termínu online hodiny napíšu na Bakaláře. Na online hodinu si děti připraví: učebnici, Početníček, M-Š, Cvičný sešit, penál, prázdný papír
————————————————————————————————————-
učivo 14. 10. – 16. 10.
M – učebnice
20/30, 32 (obě cvičení vypracovat do M-Š)
M – Početníček
6/2, 3