učivo 3. – 7. 5.

procvičovat převody jednotek délky, hmotnosti, objemu a času

procvičovat písemné sčítání, odčítání

učebnice

54/19 (jen vypočítat) – do M-Š, ofotit a poslat do Teams

——————————————————————————————————————

učivo 19. – 23. 4.

opakovat převody jednotek délky, hmotnosti a objemu (bez pomocných přehledů)

k procvičování můžete využít např.

https://www.onlinecviceni.cz/exc/pub_list_exc.php?action=show&search_mode=chapter&class=4&subject=Matematika&search1=21.+P%C5%99evody+jednotek+%E2%80%93+jednotky+hmotnosti#selid

https://skolakov.eu/matematika-4-trida/prevody-jednotek

jednotky času

učebnice

48/9 (4 příklady se zkouškou) do M-Š ofotit a poslat do Teams

————————————————————————————–

učivo 6. – 9. 4.

opakovat převody jednotek délky (bez pomocného přehledu)

jednotky hmotnosti

učebnice

45/4 – 4 příklady do M-Š, ofotit a poslat do Teams

—————————————————————————————————-

učivo 29. – 31. 3.

opakovat převody jednotek délky (zkoušet už zpaměti – bez pomocného přehledu)

opakovat písemné násobení a dělení

————————————————————————————————————————-

učivo 22. – 26. 3.

převody jednotek délky (děti mohou používat pomůcku, kterou mají založenou v portfoliu)

opakovat písemné násobení dvojciferným činitelem

opakovat písemné dělení jednociferným dělitelem

opakovat násobení a dělení 10, 100, 1 000 a jejich násobků

Tento týden z matematiky nic posílat nemusíte.

—————————————————————————————————————————

učivo 15. – 19. 3.

Procvičovat pamětné násobení a dělení 10, 100, 1 000, 10 000

opakovat písemné násobení dvojcif. činitelem a písemné dělení jednocif. dělitelem

začneme převody jednotek délky

Početníček

28/3 – při zápisu čísel si hlídat mezery, ofotit a poslat do Teams

———————————————————————————————————————–

učivo 8. – 11. 3.

Násobení a dělení 10, 100, 1 000, 10 000, 100 000

učebnice

21/1 (horní cvičení na dělení) napsat do M-Š, ofotit a poslat do Teams

————————————————————————————————————————-

učivo 22. – 26. 2.

celý týden budeme procvičovat písemné násobení dvojciferným činitelem

učebnice

47/8 do M – Š, ofotit a poslat do Teams (2 příklady vedle sebe, začít psát asi 3 cm od levého okraje, podtrhávat podle pravítka)

—————————————————————————————————————–

učivo 15. – 19. 2.

písemné násobení dvojciferným činitelem

Početníček

16/1 (druhá polovina příkladů) – až po pondělní online hodině

17/1 (druhá polovina příkladů) – až po pondělní online hodině

video s postupem:

——————————————————————————————————————–

učivo 8. – 12. 2.

opakovat písemné sčítání a odčítání do 1 000 000

učebnice – 47/11 bez zkoušky – napsat do M-Š a poslat do Teamsů

35/5 do M-Š

Početníček

nejprve se podívat na video, jak se násobí dvojciferným činitelem

16/1 (jen prvních 5 příkladů)

17/1 (jen prvních 5 příkladů)

vypočítat na 1 řádek tak, jak se učí v Matýskova matematika

————————————————————————————————————-

učivo 1. – 5. 2.

stále procvičovat písemné dělení, písemné sčítání a odčítání

učebnice

15/7 do M-Š zapsat pod sebe a sečíst (odhad nedělat) – ofotit a poslat do Teamsů

do M-Š si zapsat tyto příklady na písemné dělení:

74 528 : 6 =

39 476 : 8 =

– vypočítat i se zkouškami, ofotit a poslat do Teamsů

Za splnění cvičení v M-Š dostanou děti známku do Bakalářů.

Početníček

25/1 dodělat cvičení

25/2

27/1 (zkouška sčítáním)

———————————————————————————————————

učivo 25. – 28. 1.

pamětné sčítání a odčítání do 1 000 000

Početníček

24/2, 3

26/1, 2

učebnice

14/12 – slovní úloha (napsat do cvičného sešitu) – budeme kontrolovat na online hodině 28. 1.

14/21 (3 příklady na pís. dělení)

——————————————————————————————————————

učivo 18. – 22. 1.

učebnice

5/12 ústně + naučit se řády, jak jdou za sebou

8/2 ústně

napsat do M-Š: 8/3 4 příklady, 9/15 2 příklady se zkouškou (poslat do Teamsů)

Početníček

22/3

23/1, 2, 3, 4

—————————————————————————————————————

učivo 11. – 15. 1.

stále procvičovat písemné dělení se zkouškou

Početníček 21/1

učebnice

52/8 do M-Š 4 příklady i se zkouškou, ofotit a poslat do Teamsů

procvičovat zaokrouhlování na desítky, stovky a tisíce

Početníček 9/3, 4

učebnice

40/2 do M-Š (čísla napsat do dvou sloupců a zaokrouhlit na tisíce, podtrhnout řád stovek, který určuje, zda zaokrouhlíme nahoru nebo dolů)

Kdo potřebuje, může využít prezentaci na Teams – soubory – zaokrouhlování

———————————————————————————————————–

učivo 4. – 8. 1.

opakovat písemné dělení jednociferným dělitelem

Početníček

20/1, 2

21/2, 3

učebnice

52/7 (napsat slovní úlohu do cvičného sešitu – budeme kontrolovat na online hodině 7. 1.)

41/5 (4 příklady do M-Š)

———————————————————————————————————

učivo 23. – 27. 11.

Písemné odčítání

učebnice

42/2 do M-Š (jen vypočítat, odhady ústně), ofotit a poslat do Teams

Početníček

11/2

12/3

13/1

——————————————————————————————————–

učivo 16. – 20. 11.

Pamětné sčítání a odčítání do 10 000

učebnice 37/13 sčítat a odčítat postupně, nejprve tisíce, pak stovky

(napsat do M-Š a ofocené poslat do Teams)

písemné sčítání

učebnice

41/2 (do M-Š ofotit a poslat do Teams)

Početníček

11/1 + zkouška záměnou sčítanců (ne odčítáním)

12/2

———————————————————————————————————

učivo 9. – 13. 11.

Pokračovat v pamětném sčítání a odčítání do 10 000 a stále procvičovat násobilku

učebnice

36/6 (napsat do M-Š)- ofotit a poslat do Teams

Početníček

10/2, 3

12/1

51/1

—————————————————————————————————

učivo 2. 11. – 6. 11.

učebnice

32/15, 18 ústně

32/17 (2. – 5. sloupeček) do M-Š, vyfotit a poslat do Teams

33/3 do M-Š a také vyfotit a poslat do Teams

Početníček

8/2, 3, 4

9/1

——————————————————————————————————–

učivo 19. 10. – 23. 10.

učebnice

28/52 (napsat do M-Š)

15/98 (napsat do cvičného sešitu) – zápis, příklad(y), odpověď – budeme kontrolovat při online hodině

13/78 (napsat do M-Š)

30/5 – číselný obor do 10 000 (umět poznat jednotky, desítky, stovky, tisíce)

30/6, 7, 8 – ústně

Početníček

8/1

Informaci o termínu online hodiny napíšu na Bakaláře. Na online hodinu si děti připraví: učebnici, Početníček, M-Š, Cvičný sešit, penál, prázdný papír

————————————————————————————————————-

učivo 14. 10. – 16. 10.


M – učebnice

20/30, 32 (obě cvičení vypracovat do M-Š)

M – Početníček

6/2, 3