Týden 8. 3. – 12. 3.
On-line hodiny
6. A
Pondělí – 12:00 (mluvnice)
Úterý – 10:00 (mluvnice)
Středa – 10:00 (mluvnice)
Čtvrtek – 11:00 (literatura)
6. B
Pondělí – 10:00 (mluvnice)
Úterý – 9:00 (mluvnice)
Středa – 11:00 (mluvnice)
Čtvrtek – 10:00 (literatura)
Mluvnice
Téma: Číslovky, opakování zájmen
- Na drilu máš úkol na opakování zájmen. Klikni ZDE. Termín splnění je pátek 13. 3.
- Prezentace ZDE.
- Pracovní sešit str. 52 – 56 (výběr cvičení budeme dělat na on-line hodinách).
- Zápis do školního sešitu: opiš si druhý (širší) modrý rámeček na str. 52.
- Druhy číslovek si procvičuj ZDE a ZDE, skloňování číslovek si procvičuj ZDE.
Literatura
Téma: Báje, práce s textem
- Četba – čítanka str. 82 – 83 (Jak vypadají slovanští bohové).
- Zápis do sešitu literatury:
a) Název knihy, ze které je ukázka v čítance
b) Autor knihy
c) Jména čtyř bohů, které autor popisuje
d) Nakresli hlavního boha Slovanů
3. Zápis i s kresbou vyfoť a odešli mi do chatu. Budeme dělat na on-line hodině. Termín splnění je 12. 3.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Týden 22. 2. – 26. 2.
On-line hodiny
6. A
Pondělí – 12:00 (mluvnice)
Úterý – 10:00 (mluvnice)
Středa – 10:00 (literatura)
Čtvrtek – 11:00 (mluvnice)
6. B
Pondělí – 10:00 (mluvnice)
Úterý – 9:00 (mluvnice)
Středa – 11:00 (literatura)
Čtvrtek – 10:00 (mluvnice)
Mluvnice
Téma: Rodová zájmena, opakování zájmen
- Zápis do školního sešitu: opiš si druhý a třetí modrý rámeček na str. 49.
- Pracovní sešit str. 49 – 51 (výběr cvičení – budeme dělat na online hodině).
- Správné tvary zájmen náš, váš si procvičuj ZDE a ZDE.
Literatura
Téma: Řecké báje, čtení s porozuměním
- Prezentace ZDE (Staré řecké báje a pověsti).
- Zápis do sešitu literatury: vypiš si z prezentace jména řeckých bohů.
- Čtení bájí s porozuměním si procvičuj ZDE (budeme dělat na online hodině).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Týden 15. 2. – 19. 2.
On-line hodiny
6. A
Pondělí 15. 2. – 12:00 (mluvnice)
Úterý 16. 2. – 10:00 (mluvnice)
Středa 17. 2. – 10:00 (literatura)
Čtvrtek 18. 2. – 11:00 (procvičovací)
6. B
Pondělí – 10:00 (mluvnice)
Úterý – 9:00 (mluvnice)
Středa – 11:00 (literatura)
Čtvrtek – 10:00 (procvičovací)
Mluvnice
Téma: Zájmena – druhy a skloňování
- Povinný úkol máš na drilu – klikni ZDE. Úkol je na procvičování přivlastňovacích přídavných jmen. Termín odevzdání – 19. 2.
- Prezentace ZDE.
- Výpisky: opiš si z prezentace 5., 7., a 9. slajd.
- Pracovní sešit str. 46 – 49 (výběr cvičení – budeme dělat na on-line hodinách).
- Druhy zájmen si procvičuj ZDE a ZDE.
- Skloňování zájmen si procvičuj ZDE.
- Rozlišování zájmen s sebou a sebou procvičuj ZDE.
Literatura
Téma: Báje a mýty
- Prezentace ZDE.
- Výpisky: opiš si z prezentace 5. a 6. slajd.
- Četba: čítanka str. 80 – 81 (budeme dělat na on-line hodině).
_________________________________________________________________________________________________________________
Týden 8. 2. – 12. 2.
Mluvnice
Téma: Stupňování přídavných jmen, opakování
- ZÁPIS do školního sešitu: opiš si text v modrých rámečcích na str. 42 (podle svého uvážení si zápis můžeš zkrátit).
- Pracovní sešit str. 42, 43 (budeme dělat na on-line hodinách).
- Povinný úkol k odevzdání: pracovní sešit str. 44 /cv.3 – vyplnit, vyfotit a odeslat do chatu. Termín odevzdání je 12. 2.
Literatura
Téma: Báje a mýty
- Podívej se na prezentaci ZDE.
- ZÁPIS do sešitu literatury: opiš si slajd č. 4 z prezentace (jen první 3 body).
- V čítance si přečti ukázku na str. 78 – 79 (DOMÝŠLIVÁ DÍVKA).
- Vyhledej v textu znaky báje (pouze ústně).
Sloh
Ze slohu zatím učivo zadávat nebudu. Je to složité, nemáte učebnici. Sloh budeme dělat, až se vrátíte do školy.
On-line hodiny
Proběhnou celkem 3 on-line hodiny. Je povinné přihlásit se na první dvě hodiny.
Poslední hodina v týdnu je dobrovolná – budeme společně procvičovat zadanou látku, doplníme si cvičení, která máte mít splněná a podíváme se na úkoly, které máte odevzdat tento týden.
6. A – pondělí 8. 2. – 12:00
6.A – úterý 9. 2. – 10:00
6. A – středa 10. 2. – 10:00
6.B – pondělí 8. 2. – 10:00
6. B – úterý 9. 2. – 9:00
6. B – středa 10. 2. – 11:00
______________________________________________________________________________________________________________________
Týden 1. 2. – 5. 2.
Mluvnice
Téma: Přídavná jména – procvičování
- Pracovní sešit str. 38/5, str. 40/ 3b, 4a,b, str. 40 (budeme dělat na on-line hodině).
- Na Online procvičování DRILL & SKILL (drillandskill.com), splň úkol na přídavná jména.
- Přídavná jména si procvičuj ZDE a ZDE.
Literatura
Téma: Pověsti – práce s textem
- V čítance si přečti pověst na str. 96 – 98 (RABÍN LEW STVOŘÍ GOLEMA).
- Do sešitu literatury zezadu odpověz na otázky:
A) Z čeho byl golem vytvořen?
B) Jak se jmenuje autor pověsti?
C) Kdo to byl rabín?
D) Proč golema vytvořil?
E) Co to je šem a co s ním Lew udělal?
- Podívej se na video O golemovi ZDE.
On-line hodiny
6. A – pondělí 1. 2. – od 12:00
6. A – středa 3. 2. – od 10:00
6. B – pondělí 1. 2. od 10:00
6. B – středa 3. 2. – od 11:00
___________________________________________________________________________________________________________________
Týden 25. 1. – 28. 1.
Mluvnice
Téma: Přídavná jména měkká, tvrdá a přivlastňovací
- Na tento týden jsem pro vás připravila test, abych ověřila, jak umíte podstatná jména. Test vyplň ZDE. Termín odevzdání je v pátek 29. 1. Není časově omezen, ale můžeš ho vyplnit pouze jednou.
- Tento týden budeme procvičovat přídavná jména přivlastňovací. Podívej se na prezentaci ZDE.
- Pracovní sešit str. 39 – ZÁPIS – opiš si modré rámečky na str. 39.
Literatura
Téma: Místní pověsti
- Přečti si v čítance na str. 80 – 81 ukázku (O STAVBĚ OBROVSKÉ BABYLÓNSKÉ VĚŽE A O ZMATENÍ JAZYKŮ).
- Do sešitu literatury zezadu napiš:
A) Název ukázky
B) Autor ukázky
C) Z jaké knihy ukázka je?
D) Napiš postavy, které v příběhu vystupují
On-line hodiny
6.A – pondělí 25. 1. od 12:00 hodin
6.A – úterý 26. 1. od 10:00 hodin
6.B – pondělí 25. 1. od 10:00 hodin
6.B – čtvrtek 28. 1. od 9:00 hodin
__________________________________________________________________________________________________________
Týden 17. 1. – 22. 1.
Mluvnice
Téma: Přídavná jména
- Pro zopakování přídavných jmen si pusť výukové video ZDE.
- Zápis do školního sešitu – pracovní sešit str. 37 – 38 – opiš si obě poučky na str. 37 a na str. 38 jen poučku uprostřed.
- Vyplň všechna cvičení na str. 37/cv. 2a, na str . 38/cv. 4, 6 (na on-line hodině budeme vyplňovat na str. 37/2b, 3 a na str. 38/5)
- Učivo si procvičuj ZDE , ZDE a ZDE.
Literatura
Téma: Pověst – druhy
- Znovu se podívej na prezentaci ZDE. Zaměř se na to, jaké existují druhy pověstí a přečti si je v prezentaci.
- Zápis do sešitu literatury – nadpis: Druhy pověstí – místní a historické (stačí si opsat slajd č. 4 a 15 z prezentace)
On-line hodina
6. A – úterý 19. 1. – 10:00 hodin
6. B – čtvrtek 21. 1. – 9:00 hodin
________________________________________________________________________________________________________________
Týden 11. 1. – 15. 1.
Mluvnice
Téma: Podstatná jména obecná a vlastní
- Podívej se na prezentaci ZDE (jen na 5 slajdů, další se budete učit v 7. třídě)
- Napiš si zápis do školního sešitu (podle svého uvážení si ho můžeš zkrátit). Najdeš ho v pracovním sešitě na str. 33 – modře podbarvený.
- Pracovní sešit str. 33 – vyplň cvičení 1 a 2 (společně zkontrolujeme na on-line hodině).
- Učivo si procvičuj ZDE (vybírej si jen lehkou a střední variantu).
- Na drillandskill.cz máš úkol. Bude z něj známka. Termín odevzdání 15. 1.
- Stále si procvičuj online cvičení z minulého týdne.
Literatura
Téma: Pověst
- Podívej se na prezentaci ZDE.
- Zápis – do sešitu Literatura si napiš nadpis POVĚST a opiš si 2. a 3. slajd z prezentace.
- Čítanka –přečti si na str. 88 ukázku (O Čechovi).
- Do sešitu literatury zezadu napiš hlavní postavy, které vystupovaly v ukázce. Podle čeho jsi poznal/a, že se jedná o pověst?
- Podívej se a tak si připomeň nějaké animované pověsti ZDE.
On-line hodiny
6. A – 12. 1. (úterý) – 10:00 hodin
6. A – 15. 1. (pátek) – 9:00 hodin
6. B – 11. 1. (pondělí) – 10:00 hodin
6. B – 14. 1. (čtvrtek) – 9:00 hodin
Na hodiny budeme pracovat s pracovním sešitem. Je nutné mít fungující mikrofon.
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Týden 4. 1. – 8. 1.
Milí žáci, tento týden máte úkoly pouze s mluvnice, protože učivo je náročnější. Nezapomeňte si pustit výukové video a také si důkladně procvičujte nové poznatky v on-line testech.
Mluvnice
Téma: Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
- Podívej se na výukové video ZDE.
- Pracovní sešit str. 31 – 32.
- Do školního sešitu si opiš modře podbarvené poučky.
- Učivo si procvičuj ZDE , ZDE a ZDE.
- Pokus se vyplnit všechna cvičení na uvedených stránkách (cvičení 3b, 4, 7, 8 vyplníme společně na on-line hodině).
On-line hodina
6. A – 5. 1. (úterý) od 10:00 hodin
6. B – 7. 1. (čtvrtek) od 9:00 hodin
Na hodinu mějte připravený pracovní sešit a propisku.
Týden 14. 12. – 18. 12. – platí pro 6. A
Mluvnice
Téma: Slovní druhy, podstatná jména konkrétní a abstraktní
- Pracovní sešit str. 30 – vyplň celou stranu (výsledky si ověř v klíči).
- Zápis do školního sešitu: opiš si modře podbarvený text.
- Slovní druhy si procvičuj ZDE.
Literatura
Téma: Druhy pohádek, práce s textem
- Podívej se na 4 slajdy prezentace o pohádkách ZDE.
- Zápis – opiš si do sešitu literatury 3. slajd.
- V čítance si přečti pohádku na str.23 – 25 (Hrátky s čertem).
- Z druhé strany sešitu literatury napiš název pohádky.
- Autora pohádky.
- Z jaké knihy ukázka je.
- Napiš, jestli je pohádka fantastická, zvířecí, legendární, novelistická nebo umělá.
- Urči jakou literární formou je pohádka napsaná (próza, poezie, drama).
- Své tvrzení zdůvodni.
- Podívej se na video přečtené ukázky ZDE.
- Víš, jak pohádka skončí?
_________________________________________________________________________________________________________________
Týden 7. 12. – 11. 12. – platí pro 6. B
Mluvnice
Téma: Opakování předpon s, z, vyjmenovaných slov, psaní vě/vje, bě/bje, pě
- V tomto týdnu si procvičuj předpony s, z ZDE.
- Diktáty na bě/bje, pě, vě/vje ZDE.
- Vyjmenovaná slova si procvičuj ZDE.
Literatura
Téma: Pohádka – hlavní znaky, druhy pohádek, opakování poezie
- Vyplň test z poezie ZDE. Termín odevzdání je 11. 12. Test budu hodnotit známkou.
- Podívej se na 4 slajdy prezentace o pohádkách ZDE.
- Zapiš si zápis do sešitu literatury – opiš si 2. slajd.
- V čítance si přečti pohádku na str. 16 – 19 (Lesní ženka).
- Z druhé strany sešitu literatury napiš název pohádky.
- Autorku pohádky.
- Z jaké knihy pohádka je.
- Vypiš hlavní postavy.
- Jaké znaky pohádky jsi v ní našel/a?
Sloh
Téma: Procvičování psaní adresy
- Podívej se na pracovní list ZDE.
- Do sešitu slohu napiš svojí adresu podle uvedeného vzoru na druhé straně pracovního listu.
- Úkol č. 1 v pracovním listu udělej pouze ústně.
_____________________________________________________________________________________________________________
Týden 30. 11. – 4. 12. – platí pro 6. A
Mluvnice
Téma: Opakování předpon s, z, vyjmenovaných slov, psaní vě/vje, bě/bje, pě
- V tomto týdnu si procvičuj předpony s, z ZDE.
- Diktáty na bě/bje, pě, vě/vje ZDE.
- Vyjmenovaná slova si procvičuj ZDE.
Literatura
Téma: Pohádka – hlavní znaky, druhy pohádek, opakování poezie
- Vyplň test z poezie ZDE. Termín odevzdání je 4. 12. Test budu hodnotit známkou.
- Podívej se na 4 slajdy prezentace o pohádkách ZDE.
- Zapiš si zápis do sešitu literatury – opiš si 2. slajd.
- V čítance si přečti pohádku na str. 16 – 19 (Lesní ženka).
- Z druhé strany sešitu literatury napiš název pohádky.
- Autorku pohádky.
- Z jaké knihy pohádka je.
- Vypiš hlavní postavy.
- Jaké znaky pohádky jsi v ní našel/a?
Sloh
Téma: Procvičování psaní adresy
- Podívej se na pracovní list ZDE.
- Do sešitu slohu napiš svojí adresu podle uvedeného vzoru na druhé straně pracovního listu.
- Úkol č. 1 v pracovním listu udělej pouze ústně.
_________________________________________________________________________________________________________________
Týden 23. 11. – 27. 11.
Mluvnice
Téma: Předpony s-, se-/z, ze, vz–
- Pracovní sešit str. 21 – 23.
- Opiš si poučky na str. 21 do školního sešitu.
- Vyplň cvičení na str. 21 a 22 (část budeme dělat na on-line hodině).
- Učivo si procvičuj ZDE.
- Na www.drillandskill.com máš úkol na předpony s/z.
Literatura
Téma: Pohádky
- Opiš si do sešitu literatury tento zápis:
Pohádka
- žánr lidové slovesnosti
- jeden z nejstarších literárních žánrů
- vyprávění o smyšleném světě
- epický prozaický žánr, občas má i veršovanou podobu
2. Přečti si v čítance pohádku na str. 15-16 (Boháč a chudák).
3. Urči kdo ji napsal a z jaké je knihy.
Sloh
Téma: Úřední dopis
- Podívej se na výukové video (od 6. minuty do konce) ZDE.
- Napiš si zápis do sešitu SLOHU.
Zápis: Úřední dopis
- Úřady, školy, firmy
- Žádost, reklamace, stížnost
- Stručný, jasný, výstižný
- Spisovný jazyk
- Zdvořilost!
On-line hodina
Tentokrát na hodinu on-line budete rozděleni na dvě skupiny – skupiny budou stejné jako na anglický jazyk.
6. A – pondělí 23. 11.
Skupina p. uč. Kristýny M. – od 9:00 hodin
Skupina p. uč. Jany M. – od 9:45 hodin
6. B – čtvrtek 26. 11.
Skupina p. uč. Kristýny M. – od 9: 00 hodin
Skupina p. uč. Vachrlona – od 9: 45 hodin
Připojte se prosím včas, abychom začali přesně. Mějte zapnutou kameru a mikrofon. Budete potřebovat pracovní sešit a propisku.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Týden 16. 11. – 20. 11.
Mluvnice
Téma: Psaní bě/bje, vě/vje, pě, mě/mně
- Pracovní sešit str. 19 – 20.
- Podívej se na prezentaci pravidel psaní mě/mně ZDE.
- Zápis – opiš si z uvedených stran poučky na modrém pozadí do školního sešitu.
- V pracovním sešitu vypracuj cvičení: str. 19 (z každého cvičení alespoň půlku) a na str. 20 cv. 4 a 6, nebo vyčkej na on-line hodinu, kde vyplníme společně.
- Na www.drillandskill.com máte úkol.
Literatura
Téma: Obrazná pojmenování
- Podívej se na prezentaci ZDE.
- Napiš si zápis do sešitu LITERATURY.
Zápis: OBRAZNÁ POJMENOVÁNÍ
- PŘIROVNÁNÍ – přirovnáváme např.věc, jev k věci, jevu jinému (bílý jako sníh)
- PERSONIFIKACE – zosobnění, zlidštění (řeka zpívá)
- METAFORA – přenesení významu na základě vnější podobnosti (mám okno)
- Zkus vymyslet a napsat další přirovnání, personifikaci a metaforu (můžeš použít internet)
On-line schůzka
Tentokrát na hodinu on-line budete rozděleni na dvě skupiny – skupiny budou stejné jako na anglický jazyk.
6. A – pondělí 16. 11.
Skupina p. uč. Kristýny M. – od 9:00 hodin
Skupina p. uč. Jany M. – od 9:45 hodin
6. B – čtvrtek 19. 11.
Skupina p. uč. Kristýny M. – od 9: 00 hodin
Skupina p. uč. Vachrlona – od 9: 45 hodin
Připojte se prosím včas, abychom začali přesně. Mějte zapnutou kameru a mikrofon. Budete potřebovat pracovní sešit a propisku.
__________________________________________________________________________________________________________________
Týden 9. 11. – 13. 11.
Mluvnice
Téma: Zdvojené souhlásky, psaní -n-/-nn-
- Pracovní sešit str. 17 – 18.
- Zápis – opiš si z uvedených stran poučky na modrém pozadí do školního sešitu.
- Podívej se na pravidla psaní n /nn – video ZDE.
- V pracovním sešitu vypracuj tato cvičení: str. 17 / cv. 1, 2, str. 18 / cv. 1, 2, 3 (cv. 4 – dobrovolné), nebo vyčkej na on-line hodinu, kde provedeme společnou kontrolu.
- Na www.drillandskill.com máte úkol.
Literatura
Téma: Druhy rýmů
- Podívej se na prezentaci ZDE.
- Napiš si zápis do sešitu LITERATURY.
Zápis: DRUHY RÝMŮ
- střídavý – A B A B
- sdružený – A A B B
- obkročný – A B B A
- přerývaný (nepravidelný) – A B C B
Sloh
Téma: Osobní dopis
- Podívej se na výukové video (jen 6 minut, zbytek dokoukáš příští týden) ZDE.
- Napiš si zápis do sešitu SLOHU.
Zápis: DOPIS
- čistý papír A4
- úhledné písmo, bez chyb
- okraje, odstavce
- obsahuje: datum, místo, oslovení, sdělení, přání či poděkování, rozloučení, podpis
OSOBNÍ DOPIS
- OFICIÁLNÍ – děkovný, blahopřání
- SOUKROMÝ – kamarádovi
On-line schůzka
Na hodinu on-line budete rozděleni na dvě skupiny (hosi x dívky).
6. A – úterý 10. 11. (budu zkoušet básničku)
Hoši – od 9:00 hodin
Dívky – od 9: 45 hodin
6. B – čtvrtek 12. 11.
Hoši – od 9: 00 hodin
Dívky – od 9: 45 hodin
Připojte se prosím včas, abychom začali přesně. Mějte zapnutou kameru a mikrofon. Budete potřebovat pracovní sešit a propisku.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Týden 2. 11. – 6. 11.
Mluvnice
Téma: Změny hlásek při odvozování, odvozování přídavných jmen příponou – ský, -ští
- Pracovní sešit str. 14 a 15.
- Zápis – opiš si z uvedených stran poučky na modrém pozadí do školního sešitu.
- Vypracuj vždy alespoň poloviny všech cvičení na těchto stranách. Řešení si ověř v klíči vzadu.
- Tento týden vyplň test na rozbor stavby slova. Budu ho známkovat. POZOR! Vyplnit ho můžeš pouze jednou! Test vyplň ZDE. Termín odevzdání je 6. 11.
Literatura
Téma: Poezie, sloka, verš, rým
- Začínáme nové téma POEZIE.
- Podívej se na prezentaci pouze na slajdy, kde je vysvětleno – sloka, verš, rým zde.
- Napiš si zápis do sešitu literatury:
Nadpis: POEZIE
- je zvláštní forma vyjádření, která je psaná ve verších, verše se spojují do slok
- Sloka = je graficky oddělený celek v básni
- Verš = jeden řádek v básni
- Rým = je zvuková shoda na konci veršů
4. Čítanka str. 9 – přečti si básničky (NEUVĚŘITELNÉ)
5. Teď pracuj do sešitu literatury zezadu:
6. Napiš si název básně a napiš:
6. Kolik má slok.
7. Kolik má veršů.
8. Vypiš 4 rýmy.
Sloh
Tento týden mi pošlete vámi vytvořenou POZVÁNKU na muzikál (mnozí už odevzdali). Pozvánku mi pošlete na e-mail: vesela.jana@zschodov.cz nebo přímo do chatu na Teams. Vaše dílo bude hodnoceno známkou (termín odevzdání 6. 11.)
ON-LINE SCHŮZKA
Tento týden se sejdeme na on-line hodině. Budeme probírat mluvnici. Proto si na hodinu připravte pracovní sešit a propisku.
Budete rozděleni do dvou skupin hoši x dívky, kvůli plynulejšímu fungování Teamsů.
6. A – v úterý 3. 11.
dívky – v 8:30 hodin
hoši – v 9:30 hodin
6. B – ve čtvrtek 5. 11.
celá třída – 9:00 hodin
__________________________________________________________________________________________________________
Týden 19. 10. – 23. 10
Mluvnice
Téma: Rozbor stavby slova
- Podívejte se na výklad zde.
- Pracovní sešit str. 12.
- Zápis: 6. B si opíše modrý rámeček do školního sešitu (6. A to už má zapsáno)
- Vyplňte celou str. 12.
- Správnost vyplnění si ověřte v klíči vzadu.
- Na https://www.drillandskill.com/cs/ máte 1 úkol.
Literatura
Téma: Opakování literárních pojmů
Opakování literárních pojmů, pracuj se sešitem. Proveď rozbor literární ukázky v čítance na str. 123- 125 (ZLODĚJ MUSÍ PENÍZE VRÁTIT) podle následující osnovy. Pracuj do literárního sešitu zezadu.
Osnova:
- název ukázky
- název knihy
- autor
- literární forma (nabídka: próza, poezie, drama)
- literární druh (nabídka: epika, lyrika, drama)
- literatura podle místa vzniku (nabídka: světová, národní, regionální)
- literatura podle doby vzniku (nabídka: středověká, renesanční, novodobá)
________________________________________________________________________________________________________
Týden 12. 10. – 16. 10.
Literatura
Téma: Opakování literárních pojmů
1. Opakování literárních pojmů, pracuj se sešitem. Proveď rozbor literární ukázky v čítance na str. 29 – 31 (O HASTRMANKÁCH) podle následující osnovy. Pracuj do literárního sešitu zezadu.
Osnova:
- název ukázky
- název knihy
- autor
- literární forma (nabídka: próza, poezie, drama)
- literární druh (nabídka: epika, lyrika, drama)
- literatura podle místa vzniku (nabídka: světová, národní, regionální)
- literatura podle doby vzniku (nabídka: středověká, renesanční, novodobá)
Mluvnice
Téma: Slovotvorný rozbor
- Pracovní sešit str. 10 / cv. 2 – doplň tabulku.
- Pracovní sešit str. 11 / vypracuj všechna cvičení (správnost si ověř vzadu v sešitě).
- Úkoly mi neposílejte, ale jsou povinné!! Vše si zkontrolujeme po příchodu do školy.
- Na https://www.drillandskill.com/cs/ máte 1 úkol.
Sloh
Téma: Pozvánka
Ti, kteří jste ještě neodevzdali pozvánku na muzikál ji dodělejte. Po příchodu do školy ji vyberu a oznámkuji. Kdo chce známku hned, tak ji vyfoťte s pošlete mi ji na email: vesela.jana@zschodov.cz