učivo 8. – 11. 3. 2021
Lekce 18
učebnice
49/6 napsat si nová slovíčka do Vocabulary
pracovní sešit
48/1 (až po online hodině)
——————————————————————————————————————————-
učivo 22. – 26. 2. 202
pokračujeme v lekci 17
pracovní sešit
47/5 – napsat, co mám dnes na sobě
Drill and Skill na téma oblečení (do pátku 26. 2.)
—————————————————————————————————————————————–
učivo 15. – 19. 2.
Začneme nové téma: oblečení. Lekci 15 a 16 přesouváme (z důvodu obtížnosti) na dobu, až budou děti chodit do školy.
učebnice
47/6 napsat si nová slovíčka do Vocabulary
—————————————————————————————————————-
učivo 8. – 12. 2.
pracovní sešit
39/6
učebnice
39/4 napsat 5 pravdivých vět o tom, co děláme v některých hodinách (až po pondělní online hodině) – do sešitu English, ofotit a poslat do Teamsů
v neděli zadám dětem Drill na slovíčka 13. a 14. lekce, bude do pátku 12. 2.
——————————————————————————————————————–
učivo 1. – 5. 2.
učebnice
39/6 napsat si nová slovíčka do Vocabulary
38/2 napsat si do Vocabulary dny v týdnu a naučit se je (jsou psané jen do pátku a děti si k nim přidají Saturday-sobota, Sunday-neděle)
Vyrobit rozvrh hodin naší třídy a předměty do něj napsat anglicky (prosím ofotit a poslat do Teamsů) – podobný jako 38/2.
Czech – český jazyk, IT – informatika
pracovní sešit
38/1 čtyřsměrka
38/2
Na příští týden dětem vytvořím krátký testík, který bude známkovaný. Bližší informace napíšu do Teamsů.
————————————————————————————————-
učivo 25. 1. – 28. 1
pracovní sešit
34/1
37/3 tvořit podstatná jména ze sloves (př. travel – travelling)
37/4
37/5 (vymyslet 5 otázek na téma co kdo rád dělá)
—————————————————————————————————————–
učivo 18. 1. – 21. 1.
pracovní sešit
32/2
do sešitu English napsat 5 krátkých vět o tom, co kdo čte (př. My mum reads a comic. My sister reads ……)
do Vocabulary napsat slovíčka 35/5
————————————————————————————————————
učivo 11. 1. – 8. 1.
učebnice
33/6 do Vocabulary zapsat nová slovíčka
pracovní sešit
30/3
cvičení zaměřené na 3. osobu (likes) – podle obrázků – co kdo rád dělá
31/6 podle obrázků napsat 3 věty o tom, co mají rádi
———————————————————————————————————–
učivo 4. 1. – 8. 1.
učebnice
do Vocabulary napsat slovíčka 30/4
pracovní sešit
29/4 (zkuste odpovědět celými větami)
30/2 (napište činnosti, které jsou na obrázcích – nezapomeň na konci -ing př. travelling = cestování)
Další cvičení 11. lekce budeme dělat při online hodinách.
————————————————————————————————————–
učivo 23. – 27. 11.
pracovní sešit
18/3 – do vět vybrat slova z rámečků
19/4 (napsat jen čísla-počet hráčů v týmu)
19/5 podle cvičení 4 (všechny věty jsou stejné, mění se jen počet hráčů a název sportu)
učebnice
23/6 napsat si nová slovíčka do Vocabulary
———————————————————————————————-
učivo 16. 11. – 20. 11.
učebnice
19/4 – napsat si nová slovíčka do Vocabulary
pracovní sešit
17/3 – děti mohou psát o kamarádech nebo členech rodiny (nejde o pravdivost, ale o tvoření otázek a odpovědí)
Další cvičení budeme dělat společně při online hodinách.
Na příští týden vytvořím kvíz, který bude zaměřen na slovíčka 5. a 6. lekce.
———————————————————————————————
učivo 9. – 13. 11.
Procvičovat sloveso can, can´t – tvořit ústně různé věty (př. my umíme plavat, oni neumí lyžovat, já umím ….)
učebnice
15/4 – napsat do sešitu English (nepsat datum) věty podle obrázků, ofotit a poslat do Teams
17/7 do Vocabulary napsat slovíčka z nové lekce
pracovní sešit
15/5
————————————————————————————————
učivo 2. 11. – 6. 11.
učebnice
15/6 zapsat si slovíčka do Vocabulary
14/2 sloveso „can“ – umět, can´t (neumět) – ve všech osobách stejný tvar
14/1 tvořit věty podle obrázků (př. He can swim, She can sing.)
pracovní sešit
14/1
14/2 podle obrázku doplnit buď can nebo can´t
——————————————————————————————-
učivo 19. 10. – 23. 10.
učebnice
12/2 (číst a tvořit otázky a odpovědi)
What is Tom´s hobby? Tom´s hobby is collecting stamps.
What is Ann´s hobby? Ann´s hobby is watching TV.
What is Mr Taylor´s hobby? Mr Taylor´s hobby is travelling.
pracovní sešit
12/2, 3, 4
———————————————————————————————————–
učivo 14. 10. – 16. 10.
učebnice
13/4 napsat si nová slovíčka do Vocabulary